Sivas Şehir Merkezinden Genel Görünüm
Cumhuriyet Üniversitesi'nden Gece Görünümü
Cumhuriyet Üniversitesi'nden Gece Görünümü
HABERLER » Aşırı Deodorant Kullanımı Öldürdü
Sıtmayla Mücadelede Yeni Umut
İnsanlar Nefes Almadan Hayatta Kalab...
Kıyamet 'Küresel Isınma'dan Olacak S...
Enerjisini Kendi Üreten İlk Hastane ...
Antibiyotik Kullanımında İlk Sıraday...
Havası En Kirli ve Kalitesi Düşük Ol...
Kas Hastaları İçin Bakanlıktan Yeni ...
Körlük, Kısırlık, Felç ve Kanser Tar...
Sağlıkta Yeni Dönemde Köklü Değişim
Kamu Personelinin Sağlık Hizmetlerin...
Kanser Hücresi Köşeye Sıkıştı
Yiğido Zirvede Aklı Başket'te !
Dünyayı Korkutan Salgın Türkiye'de
Yüksek Tansiyonun Nedeni Virüs mü?
BM Sonunda Uyandı; 'Gazze Alarm Veri...
Türk Kızılay'ından Filistin'e İnsani...
Gazze'deki Sağlık Bakanı Naim, Acile...
Deniz Feneri'nden Gazze İçin Acil Ya...
IHH'dan Gazze İçin Acil Yardım Çağrı...
Kızılırmak Soğuktan Dondu
Şampiyon Sivasspor
Eczacılardan Hastalara Önemli Uyarı ...
Özel Hastanelere 'Reklam' Uyarısı
Aşırı Deodorant Kullanımı Öldürdü
Sivas'a Mevsimin İlk Karı Yağdı
Kan Testiyle Bağırsak Kanseri Teşhis...
Kanserde Işın Kılıcı Devrimi
Altı Kat Fazla Tükettiğimiz Tuzun İd...
Hastasını Aydınlatmayan Doktora Ceza...
Britanya'da adli tıp, 12 yaşındaki bir erkek çocuğun dar alanda çok fazla sprey deodorant kullandıktan sonra öldüğü kararını verdi.
Abc.net.au sitesinde yer alan rapora göre, Daniel Hurley isimli çocuk Ocak ayında Lynx isimli deodorantı evinin banyosunda kullandıktan sonra yere yığılıp kaldı.

Geçen hafta sonuçlanan resmi soruşturmaya göre, deodorantta bulunan volatil (uçucu) ajanın çocuğun kalp ritmini bozduğu belirtiliyor. Raporda, olaydan sonra hastaneye kaldırılan Daniel'ın 5 gün sonra kalpteki ritm bozukluğundan dolayı öldüğü kaydediliyor. Çocuğun babası Robert Hurley, soruşturmada Daniel'in formunda ve sağlıklı bir çocuk olduğunu, her zaman görünüşüyle gurur duyduğunu, saç jölesi ve deodorant kullandığını ve bu deodorantı sık sık giysilerine de sıktığını söyledi. Adli tıp deodorant bileşiminin dar alanda sıkılmasının çocuğun kalbinde olumsuz etki yaptığını açıkladı 

28 Kasım 2008 Cuma, 09:53 DÜNYA
STAR GAZETESİ
Yrd. Doç. Dr. Naim KARAGÖZ
Cumhuriyet Üniversitesi Tıp Fakültesi
Temel Bilimler Bölümü Tıp Eğitimi A.D. SİVAS
Tüm Hakları Saklıdır © 2008-2021  Powered by .NET